lauantai 24. syyskuuta 2011

Bienvenue a Rivetoile

Okei, kirjotan nyt toisen postauksen tähän perään, kun en oo koko viikkoon kirjottanu. :)





Aamu kotona meni hyvin, lapset halus multa bisousit (eli suukot) ku ne lähti. <<3 :) Lisäksi olin ennätysnopea aamun houseworkeissäni. Ennen kun hain lapset kotiin lounaalle, kävin vähän kävelemässä Robertsaun, eli tän meidän asuinalueen keskuksessa. Ostin credittiä mun puhelimen pre-paidiin ja hain taas leivän leipomosta. Sain hoidettua hommat, vaikka ne tyypit siellä puhuu vaan ranskaa. :)





Iltapäivällä, vietyäni lapset takaisin kouluun, käytin kahden tunnin vapaa-aikani menemällä Rivetoile-ostoskeskukseen. (siitä toi otsikko, suomeksi 'tervetuloa rivetoileen') Ostoskeskus oli uus ja aika iso, en kerenny kattoo ku puolet. :) Siellä oli monia outoja kauppoja, joista en oo ikinä kuullutkaan! Löyty myös kivoja uusia tuttavuuksia, esim. Pull and bear. Shoppailtua tuli villatakki ja toisenlainen pusero. :)


Rivetoile




Illalla meillä oli pizzapartyt täällä meidän kotona. Meille tuli kylään tuttavaperhe, joilla on espanjalainen au pair G. Tapasin siis mahdollisesti ensimmäisen au pair -ystäväni! Eka tuntu, että erottaako meidät kielimuuri, kun G sano puhuvansa vähän ranskaa ja tosi vähän englantia. Mutta kyllä me sitte pystyttiin jutteleen englanniksi ihan hyvin ainaki yksinkertaisimmista asioista ja tultiin hyvin juttuun. :D Ja nähdään varmasti uudelleen. Ilta oli mukava ja aika railakas. Lapsilla oli myös hauskaa. :))

Tänään mä en oo tehny oikeestaan mitään. Eli, oon kirjottanu koko päivän mun päiväkirjaan ja sitte tänne, käyny suihkussa ja lounastanu puutarhassa. Mutta sehän on oikeestaan hyvä, koska tänään pitää levätä, että jaksaa huomenna juosta 10 kilsaa. :) Mulla on tänään babysittaus ilta, joten toivottavasti lapset on kilttejä ja hyvällä tuulella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti