torstai 15. syyskuuta 2011

Helloou again ja selityksiä

Joo, eli on ollu tosi hiljasta täällä blogin puolella, mutta syynä on ollu se, että koneeni on ollut sekaisin, eikä ole päästänyt minua nettiin. : S Tänään kuitenkin ongelma ratkesi, kiitos Iskä!

Kaks edellistä tekstiä  kirjotin koneelle tossa sunnuntaina ja maanantaina ja nyt kopioin ne tänne. Niistä voitte siis lukea mun ekan viikon tunnelmia ja tekemisiä. Lisää postauksia on luvassa kunhan tässä kerkeän. Ja muuten, en tiiä onko ongelma joissain mun asetuksissa vai missä, mutta nyt pystyn kirjottaan ja julkaseen nää tekstit, mutten jostain syystä nää niitä itse, en siis tiiä miltä ne näyttää teille lukijoille ja pystyttekö te lukemaan niitä normaalisti? Let me know if you don't!

Joka tapauksessa täällä menee hyvin. Perhe on tosi mukava ja lapset on enimmäkseen ihania. Nyt ne vaan yrittää aika kovasti tehä aina sitä mikä on kiellettyä ja kieltäytyä tekemästä sitä, mitä mä pyydän. Yleensä ku sanon, että nyt suihkuun tms, nii ensimäinen vastaus on ei. No, pitää olla vaan lujana ja näyttää omat rajat. Kuulemma se vähän helpottuu, ku rutiinit ja käyttäytymistavat löytyy. :) Tällä viikolla päivät on tuntunu myös tosi kiireisiltä, ja oon joka päivä vähän jänskättäny sitä, että kerkeenkö tehä kaikki hommat, varsinki lasten kans. S kuitenki aina sanoo, että kerro jos on jotain vaikeuksia ja se on aina valmis keskusteleen. Ja eiköhän tääkin asia helpotu kokemuksen ja rutiinien myötä. Tää kuittaa nyt tähän ja yrittää palailla pian. Ciao!

Greetings from Strasbourg!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti