perjantai 28. lokakuuta 2011

Edinburgh here we come!

Täällä ollaan nyt loma- ja matkatunnelmissa. Lasten kans ollaan luettu Hello I am Fiona from Scotland -kirjaa ja tänään katottiin netistä säkkipillien kuvia. Viikko on mennyt hiukan kiireisesti, mutta on myös ollut rentoja hetkiä. Maanantaina ja Tiistaina, ja torstaina ja nyt perjantainaki, oon 'työskennelly' semmosia 9h päiviä. Eli vähän pitempiä, mitä mun normaalit 4-6h päivät, mutta se on ollu ihan jees. S on tullu aina lounaalle ja ollu 1,5h kotona, nii mä oon saanu pienen breikin. Ja lisäksi lapset on päivittäin nukkunu (tai sitte ei) päiväunet, jolloin mullakin on ollu tavallaan omaa aikaa. Päivät on ollu siis pitkiä, mutta ei uuvuttavia. Keskiviikkona mulla oli vapaa iltapäivä, jonka vietin keskustassa ja siellä lähettyvillä kävellen ja hyvästä säästä nautien. Kuvat on siltä iltapäivältä. Illalla meille tuli sitten englantilaisen E au pairin perhe dinnerille, joten oli kiva ilta ja hyvää ruokaa. :)


Se mikä mua vähän harmittaa tässä viikossa, on se, että aikaa lasten kans hommailuun ei kuitenkaan niin kauheesti oo ollu, koska mulla on normaalit houseworkit tehtävänä ja lounaanlaitto ja syöminen lasten kanssa. En tiiä mihin se aika oikeen menee... Mulla ois ollu niin paljon kaikkia ideoita mitä mä niiden kans voin tehä, mutta voihan niitä toteuttaa joskus myöhemminkin. Ja lapset on nyt ainaki saanu leikkiä keskenään ja ne on vaikuttanu ihan tyytyväisiltä. :) Se mikä mut tekee nyt iloiseksi tässä viikossa, on se, että oon joka päivä käyny liikkumassa ulkona, kävelemässä tai pyöräilemässä. :)





Mutta nyt perjantai-iltana ajetaan Sveitsiin Basel-Mulhouse-Freiburgin lentokentän läheisyyteen hotelliin, jossa yövytään pe-la yö ja sitten aikaisin lauantaiaamuna lähtee lento Edinburghiin. Pakkailut on vielä lopettelematta ja vähän jänskättää kuinka paljon saan mahtumaan, koska me otetaan vaan käsimatkatavarat. No, osa mun vaatteista ei oo ees vielä kuivia, kun pesin ne tänään, eikä niitä oo silitetty. :D Mutta onhan tässä vielä aikaa.... Oon innoissani, kun pääsen perheen mukaan matkalle! Vanhemmat sano tänään, että se on mullekki lomaa, että ei tarvi tehä 'töitä', ehkä vaan yhtenä iltana babysitata lapsia, jos vanhemmat haluaa ulos. Ja saan järjestää siellä itelle tekemistä, jos en jaksa koko ajan perheen mukana kulkea. Oon mielissäni kun pääsen nyt toisen kerran Britanniaan ja eka kertaa Skotlantiin, jossa en oo koskaan käyny!! :) I wish us happy travels and a wonderful stay in Edinburgh! See you!

1 kommentti:

  1. Hei anteeksi ihan kamalasti, kun en ole vastannut, avasin koko blogisähköpostin ensimmäistä kertaa kahteen kuukauteen juuri äsken. :D Laitoin sulle sähköpostia tulemaan! :)

    VastaaPoista